معرفی ریمل استودیو فیکس لش مک Mac Studio Fix Lash Mascara
این ریمل یکی دیگر از محصولات با کیفیت برند مک می باشد که با حالت دهی عالی مژه ها و بلند جلوه دادن آنها نمایی زیبا به آرایش شما بخشیده و باعث ایجاد جلوه ای خاص در چشم ها می شود دارای بافت ابریشمی و سبک بوده و ماندگاری نسبتا طولانی دارد و پوشش دهی یکدست و مناسبی دارد در اطراف چشم پخش نمی شود مناسب انواع پوست چشم بوده و هیچ گونه حساسیتی را ایجاد نخواهد کرد ریمل مک استودیو فیکس لش MAC STUDIO FIX LASH رطوبت مژه ها را حفظ می کند و مانع چسبیدن آن ها به همدیگر می گردد.
ویژگی های ریمل استودیو فیکس لش مک Lash
حالت دهنده فوق العاده مژه ها
با رنگدانه های مشکی قوی
دارای بافت سبک و ابریشمی
ماندگاری طولانی عدم ایجاد حساسیت
ریمل استودیو فیکس لش مک Lash
چطور از ریمل استفاده کنیم؟
برای استفاده از ریمل مک ابتدا مژه های خود را با برس تمیز یک ریمل شانه بزنید. سپس برس ریمل را در آورده، به سمت بالا نگاه کنید و از ریشه مژه ها به سمت نوک مژه ها بکشید. اکنون به پایین نگاه کرده و نوک مژه ها را نیز به دقت بزنید. دو یا سه بار همین کار را کنید تا مطمئن شوید به نتیجه ای که می خواستید رسیده اید. اکنون مژه های پایین را نیز ریمل بزنید و از نتیجه لذت ببرید.
معرفی برند مک | ABOUT MAC
برند MAC ، برند به نام و لوکس صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی، کار خود را از سال ۱۹۸۴ توسط دو فرد به نامهای فرانک آنجلو و فرانک توسکان در شهر تورنتو پایهگذاری شد. برند MAC مخففشدهی Make-up Art Cosmetics میباشد.از سال ۱۹۹۸، مقر اصلی شرکت برند مک ۱۹۹۸ شرکت توسکان در شهر تورنتو پایهگذاری شد.به شهر نیویورک سهام آن به گروه صنعتی Estee Lauder، که یک مجموعه کارخانههای آرایشی و بهداشتی است منتقل گردید.فرانک توسکان، قبل از تاسیس مک ، یک عکاس بود. او در این هنر، به بازشناختی از رنگها و بافتها و تاثیر آن بر زیباییشناسی مدرن رسید و به زودی او این بازشناخت را در تولید و راهاندازی برند لوازم آرایشی جدید استفاده کرد. مک خیلی زود راه پیشرفت خود را در بین برندهای شناختهشدهی جهانی باز کرد.با گستردگی نام مک، افراد مشهوری چون مدونا، شر، جنت جکسون، ماریا کری و … خود، معرف و مبلغ این برند شدند. سیاست برخورد این شرکت با شرکتهای همردهاش در جهان کمی متفاوت است. لوازم آرایشی مک توسط بهترین متخصصان تولید میشوند اما بدون واسطه و مستقیم به دست مردم میرسند. فرانک توسکان در زمان معرفی محصولها، ابتدا لوازم آرایشی را روی مدلها امتحان میکرد اما بعد از آنها میخواست تا لوازم آرایشی را به خواهر، دوست و اطرافیان خود معرفی کنند تا به این ترتیب این برند بین مردم عادی نیز استفاده شود. همین سیاست باعث شد تا مک هم بین افراد مشهور و مدلها و هم بین مردم عادی از محبوبیت یکسانی بهره ببرد.در سال ۱۹۹۴، شرکت مک تصمیم به تاسیس صندوق خیریهای در جهت مبارزه با بیماری ایدز گرفت تاسیس صندوق خیریهای در جهت مبارزه با بیماری ایدز گرفت. مک در آن سال مبلغی بالغ بر ۴۰۰ میلیون دلار سود حاصل از فروش خط تولید رژ لبهای Viva Glam را به طور اختصاصی به این صندوق اهدا کرد
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.